الثلاثاء، 8 أبريل، 2008

أجمل من البحر

بمناسبة رحلة إسكندرية إنهارده إللي أنا مترقبها بنافد الصبر. ده فيديو ليا بغني فيه أغنيتي (أجمل من البحر) من كلماتي وألحاني كنت ألفتها زمان لبنت صاروخ ف بلطيم صيف 2004 أيام ألبوم (ليلي نهاري). المهم الأغنية دية من ساعتها وأنا بربطها بالبحر. يا رب تعجبكم :)

هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

انت عمال تقول انا كنت سلفى أنا كنت سلفى وآدى الحقيقة بانت اصل المرض اللى فى قلبك قديم ومتعشش
انت وامثالك هما اللى بيعطوا صورة سيئة للملتزمين لانهم بيكونوا ملتزمين ظاهرا بس

انت مكبوت وعندك تطلع للفساد فى قلبك من زمان
ممكن تنسى الماضى وتبدا بداية جديدة نظيفة
او لو مش عايز ممكن تقول الحقيقة وتقول انا كنت بامثل الالتزام وقلبى مريض

بلى ولكنكم فتنتم انفسكم وتربصتم وارتبتم وغرتكم الامانى حتى جاء امر الله وغركم بالله الغرور

Ma7moud So3ody يقول...

حسستني اني كنت قاعد معاكم

حمد الله على سلامتك يا باشا

عقبال اما تروح من غير ما تستلف
:D

تحياتي