الخميس، 20 ديسمبر، 2007

ابن ضابط رتبة كبيرة بطنطا يثير الذعر بين الأهالي

دي صورة عربية جولف ف طنطا جايبها ضابط رتبة كبيرة لابنه العيل إللي ف إعدادي بيجري بيها ويا أصحابه ف شارع النادي بطنطا وشارع نادي المعلمين
نداء إلى محافظ الغربية يا عم الحق أحسن الواد ده لو خبط حد وحيحصل قريبا دمه حيبقى ف رقبتك إنت وأبوه سيادة الباشا الرتبة الكبيرة
Image hosted by servimg.com
والعربية بتبقى دايما راكنة جنب مديرية أمن الغربية عيني عينك
وأنا اقتنصت الصورة ديا وهيا راكنة لأول مرة ف شارع نادي المعلمين

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

على فكرة واللة العظيم صاحب العربية دي صحبي وهو باعها دلوقتي يعني لو هو مخبطش بيها حد اكيد الي اشتراها دة حيخبط بيها حد ربنا يستر وحد يتحرك وانا اسمي يسري من طنطا من شارع النادي عند صيدلية د.عمرو الشيتاني
دة علشان تتأكدوا ان انا مش بكذب
ربنا يستر وحد يتحرك

غير معرف يقول...

والولد دة مؤدب جدا واللة

غير معرف يقول...

وكان بيقولي تعالى معانا وانا مش كنت بوافق واللة
http:\\yousrylover.ahlamontada.net